شرکت مشتریان گلدیران تنها شرکت خدماتی کشور است که در هشت سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. موفقیت بزرگ و استثنایی شرکت مشتریان گلدیران در گرو بهرهگیری از دانش روز و استفاده از ایدههای نوآورانهای بوده است.
تندیس طلایی و لوح تقدیر شرکت مشتریان گلدیران طی این مراسم توسط آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور، و آقای مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به جناب آقای تنهایی قائممقام گلدیران اهدا شد.
شرکت مشتریان گلدیران با توجه به ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان در حوزههای زیر مفتخر به دریافت تندیس طلایی گردید:
کیفیت خدمات:
- وضعیت نمایندگیهای مجاز (ازلحاظ دکوراسیون، تابلو و یونیفای)
- آموزش و مهارت پرسنل مرتبط با خدمات
- ضمانت، تعهد و پشتیبانی محصولات
- بررسی عملکرد نمایندگان
- بررسی و اعمال پیشنهادها و نظرات مشتریان در نظرسنجیهای انجامشده
سرعت خدمات:
-گستردگی شبکه خدمات
-خدمات در محل مشتری
- تأمین و توزیع مناسب قطعات یدکی
-فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان
- توسعه شبکه ارتباطی با مشتریان با استفاده از تکنولوژی بهروز نرمافزاری و بسترهای اینترنتی و شبکه اجتماعی
هزینه خدمات:
شفاف بودن تعرفه و زمان خدمات
تدوین جدول قیمت قطعات یدکی
نظارت بر هزینههای دریافتی
سرویسهای نوین خدماتی:
سرویس زوج تکنسین (پینک سرویس)
تمدید گارانتی
Sos service
Vip service