جشنواره تابستانی لوازم خانگی الجی:
هدف، معرفی بهترین کالا به تقاضای بازار بود
در تقویم گلدیران 11 تیر تا 11 مهرماه به برگزاری جشنواره تابستانی لوازم خانگی الجی اختصاص یافت. برای آگاهی از میزان استقبال از این جشنواره، از کارشناسان بخش فروش و بازاریابی درباره چند و چون اجرای آن پرسشهایی کردیم و در ادامه به سراغ شرکتکنندگان جشنواره رفتهایم.
کارشناسان گلدیران معتقدند امسال مصرفکنندگان با جشنواره تابستانی لوازم خانگی الجی مشابه یک جشنواره نوروزی برخورد کرده و استقبال درخور توجهی از آن به عمل آوردهاند.
یکی از این کارشناسان میگوید: با توجه به بازدیدهایی که از مناطق مختلف کشور در این مدت داشتیم، خوشبختانه خبرهای خوبی به دست ما رسید مبنی بر این که در نقاط زیادی با تقاضای بیشتر از ظرفیت عرضه روبرو بودیم.
او معتقد است: جشنوارههای دو سال گذشته تجربه موفقی بودند، امسال هم پیرو آن جشنوارهای طراحی کردیم که از طریق آن بتوانیم مزایای سایدبایساید پایونیر را برای مردم معرفی کنیم. همچنین بتوانیم خانوادهها را با امتیازات جاروبرقیهای کمپرسور الجی آشنا کرده و در کنار آن، با تقدیم هدایایی ارزشمند از خریدارانی که محصولات الجی را انتخاب کردهاند قدردانی خود را ابراز نماییم. به این نکته باید توجه جدی داشت که هدف اصلی از جشنواره دادن هدیه نبوده، بلکه هدف اصلی ما فرستادن کالای پایونیر در خانه مصرفکنندگان بوده است. در واقع، میخواستیم تقاضای موجود در بازار ایران برای سایدبایساید را به نوعی متوجه بهترین کالا کنیم. ساید پایونیر به ادعای تمام نمایندگان گلدیران و حتی فروشندگان برندهای دیگر بهترین کالای ساید حال حاضر در بازار ایران است.
یکی دیگر از کارشناسان گلدیران از این که در جشنواره 90 نقاط اشکال جشنوارههای پیشین تا حد زیادی مرتفع شده و توانسته رضایتمندی بیشتری را در میان خریداران و نمایندگان فروش ایجاد کند، ابراز خرسندی میکند. ایشان همچنین میگوید: البته طبیعی است که این جشنواره هم خالی از اشکال نباشد که ما همواره از نمایندگان خوب و مصرفکنندگان عزیزمان خواستهایم که چنانچه نقطهنظر یا پیشنهادی برای بهبود جشنوارههای گلدیران دارند ارائه دهند.
خانم کریمی از اصفهان، یکی از شرکتکنندههای این جشنواره است که میگوید: ما با خرید یک دستگاه سایدبایساید، یک دستگاه جاروبرقی دریافت کردیم و متوجه شدیم که هر دو محصول کیفیت بسیار خوبی دارند.
ایشان ادامه میدهد: باید اقرار کنم که از چند برند مختلف خرید داشتهایم و هیچکدام مانند الجی خدمات سریع و خوبی ارائه ندادند. بعد از اولین تماس به فاصله کمتر از 48 ساعت آمدند و ساید را نصب کردند و توضیحات لازم را هم به ما دادند.
خانم محمدی شرکتکننده دیگری از تهران میگوید که ابتدا از جشنواره اطلاع نداشتهاند و بر مبنای تحقیقاتی که انجام دادند و رضایت آشنایان خود از سایدبایسایدهای الجی اقدام به خرید کردهاند. او ادامه میدهد: بعد از خرید و نصب دستگاه با ما تماس گرفته شد و گفتند در جشنواره خرید کردهایم و یک دستگاه جاروبرقی الجی نیز هدیه ماست. درباره ساید باید بگویم این که میتوان از یخ و آب هم زمان استفاده کرد خیلی جالب است. همینطور خنکسازی را سریع انجام میدهد و عملکرد فریزر آن هم خیلی خوب است و در نتیجه مواد در آن ماندگاری بالایی دارند. به خاطر همین تصمیم گرفتهام تلویزیون و مایکروویو مورد نیازم را هم از برند الجی انتخاب کنم.
لازم به ذکر است که در این جشنواره در بخش مربوط به نمایندگان فروش، بر اساس اهداف مشخص شده سقفهایی پیشبینی شده بود که نماینده با رسیدن به حدنصاب، جایزه متناسب با آن را هدیه میگرفت.