سمینار اینوفست 2015 الجی (LG Innofest 2015) با حضور کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا در Campo Pequeno لیسبون پرتغال برگزار شد و در جریان آن شرکت گلدیران توانست به مقام نخست بهترین «برنامه بازاریابی مصرف کننده» دست یابد.
به گزارش روابط عمومی گلدیران، مدیرکل بازاریابی گلدیران با ارائه سخنرانی با عنوان «وفاداری: عنصر گمشده!» به معرفی سه باشگاه روی خوش زندگی (مشتریان) ، ستارگان (فروشندگان) و فرش قرمز (بانوان) پرداخت و گفت: این نکته حائز کمال اهمیت است که به وفاداری به عنوان حلقه مفقوده عملیات یکپارچه بازاریابی توجه شود.
سمینار اینوفست (Innofest) از ترکیب دو کلمه innovation (به معنای خلاقیت) و Festival گرفته شده و به صورت سالیانه برگزار میشود. این سمینار با هدف تقویت ارتباط الجی با شرکتهای همکار ایجاد شده و امسال با شعار «خلاقیت برای زندگی بهتر» (Innovation for better life) تلاش دارد نشان دهد چگونه بهبود مستمر طراحی و تکنولوژی میتواند نقشی تاثیرگذار در تغییر سبک زندگی مصرفکنندگان داشته باشد.
آقای کوین چاوو، مدیرعامل الجی در منطقه خاورمیانه و آفریقا، در مراسم افتتاحیه اینوفست 2015 گفت: از طریق این سمینار، الجی میکوشد تا شرکای خود در سراسر جهان را به سمت بومی سازی فعالیتهای بازاریابی سوق دهد. در واقع، ما به این باور رسیدهایم که رمز موفقیت در حرکت به سمت پاسخدهی به نیازهای بازاریابی محلی نهفته است.
کوین چاوو با ارائه دیدگاه خود درباره خلاقیت و طرح شعار «خلاقیت در گرو اجراست» (Innovation is execution) خاطر نشان کرد: همه ما باید به این واقعیت توجه کنیم که خلاقیت بدون اجراء معنا ندارد. بنابراین، از این پس توجه ما باید روی خلاقیتهایی باشد که در نحو اجرا رخ میدهند.
در سمینار پرتغال، ال جی توجه ویژه ای به معرفی محصولات خانگی و صوتی و تصویری 2015 داشت. در حاشیه سمینار، تلویزیون جدید OLED، برنده جایزه بهترین تلویزیون در جشنواره CES 2015 لاس وگاس آمریکا، به نمایش گذاشته شد و معرفی اسمارت فون منحی G Flex 2 مورد توجه ویژه حاضرین قرار گرفت.
یکی دیگر از موارد قابل تامل در اینوفست 2015 ماهیت هوشمند محصولات جدید الجی است. پیشبینیها از رشد چشم گیر بازار این دست محصولات و پیشتازی الجی در آن خبر میدهند.
لازم به ذکر است، تیم های نیجریه و سوریه که علی رغم وجود شرایط امنیتی، سیاسی و اجتماعی دشوار توانسته اند عملکرد قابل توجهای از خود نشان دهند، به ترتیب موفق به دریافت جایزه بهترین عرضه با نگرش مبتنی بر بازاریابی محلی و بهترین عملکرد فروش از طریق تبدیل ریسک به فرصت شدند.